Solbriller til kvinder anno 2012

Lidt forskelligt om hvorfor kvinder er så vilde med solbriller.

Kvinder elsker solbriller, og sådan er det bare. Det er nok også en af grundene til, at de fleste kvinder har mange forskellige par solbriller, som passer til deres outfit, humør osv. Men det er meget vigtigt, at solbrillerne er af det rigtige mærke, eller har det rette design, for ellers er fanden løs. Derfor følger her et par råd til nogle mærker, som de fleste kvinder finder attraktive og spændende.

Solbrille mærker til kvinder

Når man snakker om solbriller til kvinder, så kan man ikke komme udenom Tom Ford. Manden der designede de perfekte solbriller, som alle kvinder så og forelskede sig i via serien Sex And The City.

Solbrille modellen Whitney er den bedst sælgende model nogensinde. Aldrig før har en solbrille model solgt så mange eksemplarer til et køn. Nuvel Aviator og Wayfarer fra Ray Ban følger godt med, men Whitney var og er bare solbrillen over alle solbriller. Selv i dag 5 år efter, at Whitney modellen blev lanceret, der er den blandt de mest solgte fra Tom Ford.

Dog skal det siges, at Tom Ford har lavet mange andre super fede og moderne solbriller, end blot Whitney. Så vil man gerne være lidt retro moderne, og skille sig ud på den fede måde, så tjek endelig Tom Ford solbriller. Der burde være en model og farve til enhver smag, selvom de fleste modeller kun laves i få farver.

Ellers er der som tidligere nævnt Wayfarer eller Aviator fra Ray Ban. To unisex modeller, som har toppet de seneste par år. Man kan roligt sige, at de sidste 2-3 år har været nogle af Ray Bans bedste år i historien. Aldrig tidligere har mærket opnået så stor efterspørgsel, og det er kun på de to modeller næsten. Selvom Rayban laver en stor kollektion, så vil alle have Aviators eller Wayfarer solbriller!

Feminine solbriller 2012

Et tredje og sidste mærke, som er meget feminint og luksuriøst, det er Fendi. Det italienske modehus, som i mange år har stået i skyggen af Gucci, har for alvor oplevet en opblomstring de seneste par år. Det er især efter, at LVMH Group har fået en ejer andel af firmaet, at salget og rebrandingen har taget fart.

Fendi som er mest kendt for lædervarer, så som tasker, punge, bælter mm til kvinder, har fået opbygget et solbrille brand, som både design og innovationsmæssigt slår de fleste af konkurrenterne. Det meget luksuriøse design, kombineret med flotte detaljer og det verdenskendte FF logo, det har været et hit. Og Fendi har på ingen måde stoppet udviklingen, nærmest tværtimod. Der er kommet mange spektakulære modeller de senere år, og Fendi solbriller er blevet kendt som solbriller, der passer til kvinden, som gerne vil skille sig ud, og være sig selv samtidig!

Be the first to comment

Leave a Reply

Din email adresse vil ikke blive vist offentligt.


*